hair76yf
samochód
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: England
|
Wysłany: Wto 9:10, 01 Mar 2011 Temat postu: 管理顾客发 |
|
|
管理顾客发牢骚,[link widoczny dla zalogowanych]
否定口传:
A、与广告比较,人们更相信朋友亲人的推荐.
B、明智有效处理顾客的牢骚会人们中间传开,[link widoczny dla zalogowanych],也是一种宣传.
C、发牢骚的顾客越多,[link widoczny dla zalogowanych],传得就更多,将是一个恶性循环.
发牢骚的顾客增加r减少了相关部门的支持r促使服务恶化r更增加了顾客的牢骚mm所以,要把顾客的牢骚当作一个战略重点.
顾客抱怨的7种效果:
A、可听到许多人们相传的一些消息.
B、可了解到顾客所希望的是什么.
C、可从顾客的牢骚中发现好的销售方法.
D、觉得满意的顾客就会宣传"这家店(这个人)不错".
E、感到满意的顾客就会介绍顾客,[link widoczny dla zalogowanych],也许正是最畅销的货.
F、可借鉴顾客的牢骚出产品,也许正是最畅销的货.
G、虚心听取顾客的抱怨,提供真诚的服务定会形成良好的信誉.
有了良好的信誉,[link widoczny dla zalogowanych],就会形成好的印象.
如何利用顾客满意进行顾客管理随着美发市场竞争的加剧,不断吸引新顾客并维持客户关系是非常重要的,据统计在美发行业固定顾客的离去率为10%.抱怨的顾客更可贵.有96%的顾客即时感到不满的情绪,[link widoczny dla zalogowanych],也不会表现出来,[link widoczny dla zalogowanych],只有4%的顾客才会提出来.当这些顾客提出的以解决时就会成为该院的回头客.问题尚不能得到解决时致的影响将会更加严重.
Create the Goddess styles for yourself with [link widoczny dla zalogowanych] styler and be as well groomed as you are well versed. You also can even curl with it. Do whatever you want with this handy styler. You can choose the new 2010 [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych] color collection, [link widoczny dla zalogowanych],[link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych],[link widoczny dla zalogowanych], pure or dark limited edition,[link widoczny dla zalogowanych], or black, hot pink,[link widoczny dla zalogowanych], kiss pink,[link widoczny dla zalogowanych], gold,[link widoczny dla zalogowanych], even or the "rare" which comes in a leopard print case.
相关的主题文章:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|